poniedziałek, 17 marca 2014

Ice-cream

Hei!! Znowu panadał snieg :( i jest zimno. Ale momo to zjem lody które mi się bardzo spodobały bo są z owocami :P. Mniam a nadodatek sa przekladane sorbetem malinowym. 

      

Ostatnio byłam po sukienke i znalazłam idealną jak dla mnie jest to moja 2 od kat pamietam sukienka 
1. Komunia 
2. Ta teraz 

Jest cudona, na niej sa male, maciupeńkie serduszka, a kolor ma cielisty róż lub brzoskwinioworóżowy

         
         

Leży idealnie. Jestem teraz po szkole i nie moge sie doczekać spania. Dzisiaj robiłam prezentacje na ang. Z okazji dnia św. Patryka, miałam pomalowane usta na kolor zielony, a na policzku kończynke. Tańczyłam dzisiaj taniec irlandzki wraz z 2 innymi dziewczynami. Pooblądaliśmy moje zdjęcia z tego dnia, kawałek parady ... Dobrze się bawiłam :D. I tak angielki miło miną. Niedługo czeką mnie spore zakupy (jak mi kasy wystarczy ? ;)) poniważ wszystkim zachciało się urodzin :). No to pa ide sie znowu uczyć :*

 

1 komentarz:

  1. Mmmm...!
    To polaczenie dziewczecej sukienki i skora... <3 <3 <3
    Jakie wlozysz do tego buty?
    Karolina tez idzie czy tylko bedzie rodzina?

    OdpowiedzUsuń