wtorek, 11 marca 2014

TAG:40 przypadkowych pytań

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
W domu oglądałam film :) i opiekowałam się Zuzią .

2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
Nie ale próbowałam jak smakuje ... ( kazdy to chyba robił co nie?)

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak moja pomadka baby lips z maybelline jest cudowna <3.

4) Czy masz na sobie skarpetki?
Oczywiście.

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie

6) Czy jest Ci gorąco?
Nie ale jest mi milo cieplutko.

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Woda popijalam lekarstwa :(.

8) Co ostatnio jadłaś?
Płatki z mlekiem

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
No pewnie w domu bo co mozna robic o 22:30

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Moja babcia !!!

11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Tak... za wszystkimi znajomymi 

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Bylo sie pouczenie ale Zuzia ważniejsza ;) i nie pisanie z kolegą

13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Marta 

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Czy będę się nadal spotykać ze znajomymi z postawówki, zostanę w Polsce, będę miała kogoś... ^^

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Nie 

16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Nie

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Siedzi na półce :( hahaha. W Polsce tu i tam i w niemczech 

18) Czy masz opalenizne?
Nie i hate it 

19) Czego teraz słuchasz?
Cykania zegara, chrapania siostry 

20) Czy kolekcjonujesz cos?
Nothing

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
... W ogóle 

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Tak ach te czasy 

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
"Pływasz dzisiaj ???" Tsaa...

24) Lubisz ostre przyprawy?
Tak ale teraz wole łagodniejsze bo robi się cieplutko

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Dwa dni temu (:)

26) Czy jesteś bogata?
Zależy co dla kogo znaczy "byc bogatym"... Uważam że tak

27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
Śliczna w piątek 15stopni ze słoneczkiem  a w pon śnieg

28) O której godzinie budzisz się rano?
O 6:30

29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Sinister

30) Jaki masz dzwonek w tel?
MARIMBA był już w telefonie bo ja nie umiem przysyłać jest to skomplikowane a nadodatek nie dziala mi wifi (moj telefon jest popsuty)

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak w Irlandii, Danii, Francji, Niemczech

32) Ile masz rodzeństwa?
2+1  siostry 

33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop

34) Co planujesz dziś robić?
Spać

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Dzisiaj T.T

36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Eska

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Hamburger

38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Piwno zielony, brązowy, źółty

39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Pisałam na czacie z kolegą

40) Czy masz zwierzęta?
Tak psa Megan i nie bede wredna i nie powiem moją siostre Ole 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz