sobota, 29 marca 2014

Spring is here

Hei kochani ostatnio nie miałam czasu aby coś tutaj wstawić nowego, bo się uczyłam non stop. Szkoła nie dała mi ani jednego dnia odpoczynku, jestem wykończona tym tygodniem. Pogoda była nie zaciekawa, padał deszcz i jak wchodziłam do szkoły to miałam całe mokre włosy i w tym dniu gdzie robili nam zdjęcia klasowe. Oto pare wiosennych zdjęć :



Sesja Zuzi która odbyła się parę dni temu, muszę przyznać że jest jeszcze bardziej fotogeniczna ode mnie chodź nie trudno być ode mnie lepszym :) :

       

Mmm... siedzi na stole i zajada się pirogami 
.............................................................................

      


Uroczy mały bobasek
.............................................................................
W piątek byłam na luchu z Martą było ...śmieśnie.

       
Czekolada ręcznie robiona mniam....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz