sobota, 22 marca 2014

Kisses

        
                                         

Hei kochani dzisiaj naprawdę była wspaniała pogoda. Jestem wykończona, chcę iść spać bo się nie wyspałam, a nadodatek jutro CHCĘ wstać o 6:30 aby dzień nie wydawał się taki krótki. Najgorsze jest to że dzisiaj nic pożytecznego nie robiłam i tak mi miną kolejny dzień z życia na niczym, a jutro będę miała do siebie pretensje że wszystko odkładam na później. Takie najistotniejsze może  to że zrobiłam Oli śnidanie (bo jest chora), wyszłam na spacer, zjadłam śnidanie i obiad, a tak to nic -.- . Mam zamiar zrobić kolacje ale mi się nie chce, sobota powinna być dniem sprzątania itp. , niedziela odpoczynkiem, poniedziałem dniem wolnym, w którym psychicznie przygotowywujemy się do szkoły. Serdecznie wam dziękuje za waszą obecność oraz czytanie bloga, jeszcze raz dziękuje.

       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz