niedziela, 2 marca 2014

All about movies

Hei kochani wczoraj bylam w kinie z siostrą (pierwszy raz w tym roku z nią gdzies wyszłam i było całkiem fajnie, ale musze jej oddać 36,08zl w tym bilet 23zł i jedzenie na pół) na filmie pt:

       
       
       
       
       
       

Jest to fim warty obejrzenia :). Potem pochodziłyśmy po sklepach i wróciłyśmy do domu ok. 21. Dzisiaj był dzień który poświęciłam szkole i tak nie wszystko zrobiłam. Przeczytłam "Romeo i Julię" powiem wam że ma zaskakujące zakończenie ( pierwsze 60 str chciało mi się owako czytać, ale później  leciałam po streszczeniu, ale żałuje bo jest fajna ale i może do tej książki wrócę później). Wczoraj położyłam się o 3:40 przez coca cole, ale obejrzalam na cda drugą część " Igrzysk śmierci" czyli " Igrzyska śmierci w pierścieniu ognia". Koniec jest jak dla mnie bardzo bardzo dziwny i ja go nie ogarniam. Tutaj macie linki do obu części: 
1. http://m.cda.pl/video/11204994/Igrzyska-smierci-The-Hunger-Games-2012-PL

       
       
       
       
       
       
       

I to by było na tyle, dobranoc :*

2 komentarze: