wtorek, 25 listopada 2014

Mmm...

       


Hei, przez całą noc się budziłam co chwile, z jednej strony fajnie bo byłam przeszesliwa ze na zegarku widze 3... i mam jesze 2h snu. 

ostatnio nie mam czasu na nic. Chce zrobic jak najwiecej rzeczy ale mi sie nie udaje. Nawet juz mi sie nie chce użyć na powtórzenie z historii, bo tak bardzo chce spac. Po prostu to lubie i mam ostatnio fajne sny.

 I dzisiejszy dzien byłby spędzony naprawdę fajnie gdyby nie pan od w-f, ktory miał wyjątkowo kiepski humor. Na polskim oglądaliśmy film wojenny nie sądziłam ze mnie tak zaciekawi. W drodze do domu słuchałam sobie oczywiście one republic. 

❄️  <--- feel again  
ta piosenka najbardziej mnie dzisiaj urzekła ma fajny tekst, każdy najbardziej beznadziejny tekst dobrze brzmi po angielsku

                   



poniedziałek, 24 listopada 2014

Boring ~_~

Hei juz dzisiaj koniec dnia, szkoda bo byl bardzo fajny. Zawsze sobie powtarzam w poniedziałek "żeby przetrwać ten tydzień, a potem następny"  to jest bardzo...motywujące...  I w środę dyskoteka... Eh. Muszę iść. Nie przepadam za nimi... Nie jestem zbyt wielka fanką takiego spędzania czasu, ale obiecałam, więc muszę jej dotrzymać. Wolałabym sobie posiedzieć na kanapie przy jakimś fajnym filmie lub ogladając jakieś vlogi itp. Nie mam nic ciekawego do napisania wiec kończe, papa
❄️ <- 

❄️Dzisiaj jadłam pierwszy raz w tym roku szkolnym❄️



niedziela, 23 listopada 2014

One


Hei, dzisiejszy dzień był wyjątkowo krótki, nawet się nie obejrzałam a tutaj jest już 23... Jeszcze postanowiłam napisać posta. Dzisiejszy dzień był udany. Oglądałam cały czas jakieś gameplaye i to tyle, poszłam się wykąpać… i przekonałam sie do brania kąpieli, bo jakoś jej nie lubiłam, odzwyczaiłam się, strata czasu, ale bardzo przyjemna. Ale wciaż jestem jednak bardziej za braniem prysznicy. Jutro poniedziałek, czyli tak jak co tydzień. W szkole do 13 :) tak wcześnie. Dzisiaj w ogóle nie wychodziłam z domu, zła jestem ma siebie że nic pożytecznego nie zrobiłam, ale to nic bo było dzisiaj fajnie. Jeszcze obejrzałam sobie Piratów z Karaibów kocham ten fil, mogła bym oglądać go i oglądać, nigdy by mi się nie znudził. A Johny Depp jest wpaniały, świetnie odgrywa każdą role. I świetnie wygląda. Ide spać bo to jest jedna z niewielu rzeczy które uwielbiam... Ulubionych


❄️ <- piosenka którą dzisiaj najwiecej razy słuchałam głównie dlatego że nie chciałam zamoczyć telefonu, ostatnio mam fazę na ten zespół