niedziela, 16 lutego 2014

Stickers

Hei kochani długo nie pisałam bo jakoś w weekend mi się nie chce. Dzisiaj był krótki dzień no wstałam o 10 i musiałam odrabiać lekcje które mi zajęły 3 godziny. I się uczyłam, zmieniałam wygląd bloga -podoba sie?? - w sobotę umówiłam się z Martą o 17 a ona mnieszka jakąś godzinę drogi odemnie i dostałam ochrzan że nie powiedziałam źe tak daleko i ze wracam o 20:00 autobusem. Ale ktoś przyjechał :) robiłyśmy kartki walentynkowe po angielsku ale ja nawet jednej nie skończyłam bo zabrakło czasu :(. Wcześniej to nawet nie pamietam co robiłam bo też jakoś szybko miną. Taka skleroza :P. Mama mi dała naklejki na tel i komputer a ja zaszalałam i cały sobie iPhon ponaklejałam. Moja rada nigdy nie naklejajcie na apple to jabłuszko znak firmowy bo się od czepi. Mam bardzo dużo zdjęć na telefonie ale niestety nie mogę złapać żadnego wi-fi :(. I tak mineły 2 dni z mojego życia. :) dobranoc. 

         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz