sobota, 1 lutego 2014

28-1 FAKTÓW O MNIE

1.Boje się wystąpień publicznych.
2.Jestem straszną bałaganiarą
 3.Nie lubię się uczyć. 
4.Kocham wiosnę, bo robi się co raz cieplej. 
5.Zawsze coś mi chce się do jedzenia 
6.Codziennie kłócę się z moją siostrą. 
7.Piątek 13 to mój ulubiony dzień. 
8.Nie cierpię ludzi którzy śmieją się z innych. 
9.Często maluję paznokcie. 
10. Hh gbum ku h  nn ju (moja 5 miesięczna siostrzczka to napisała)
11.Marzę o własnym pokoju. 
12.Chce wyjechać za granicę. 
13.Jestem słaba z polskiego. 
14.Kocham kupować ubrania, ale przymierzać i nie cierpię.
15.Uwielbiam małe rzeczy, są śliczne. 
16.Nie boje się pająków. 
17.Czekolada mnie dusi. 
18.Nie lubię kakao -a. 
19.Nie lubię mięsa. 
20.Lubie spędzać czas sama. 
21.Jestem bardzo leniwa. 
22.Wszystko odkładam na ostatnią chwilę. 
23.Jak mam kasę to ją od razu wydaję. 
24.Zbierałam kiedyś znaczki. 
25.Kocham oglądać horrory. 
26.Kocham swoje zwierzęta. 
27. Jestem nieśmiała. 
28.Na każdym filmie płaczę (oprócz horrorów).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz