sobota, 1 lutego 2014

Memories

Hei!!! Oto kilka moich zdjęć kiedy byłam malutka, i brzydka :P. Kiedy byłam mała całowałam żabę myśląc że zmieni się w ludzką postać. Szkoda mi było ryb które dziadek złowił i ja je potem z apetytem jadłam "aż mi się uszy trzęsły". Byłam wtedy jakby typem samotnika, może nie lubiłam towarzystwo i dobrze się bawić, ale jakaś uroczystość to ja smutna, zła i sama. Nie cierpiałam ubierać się w grube rzeczy w tedy to było piekło. Chodziłam jako ok. 5 letnia dziewczynka cały czas na palcach. Trzymałam cały czas ręce złożone tak jakbym kogoś chciała uderzyć. To pewnie wynikło z mojego kompleksu krótkich paznokci tylko jeszcze o tym nie wiedziałam. Tak pod świadomie. Pa, trzymajcie się cieplutko.

 
W wakacje
Z tyłu jest pociąg :)

Ja i moja siostra-loki - papiloty



Za granicą nasz pokój, jeno łózko, jedno biurko
I kupa zabawy :D
Miałam ok. 6 lat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz