piątek, 21 lutego 2014

Hi

Hei w końcu piątek wreszcie sobie odpoczniemy :). W dzisiejszym dniu bylo zlego to ze panie od klubu nie chcialy nas (Magde, Julke -moje koleżanki z klasy) wpuścić na salę bez opieki, bardzo się zasmuciłam, bo układ na w-f musi być gotowy na ten poniedziałek. Dzisiaj do mamy przyszły koleżanki, są bardzo sympatyczne, usnęłam dzisiaj na 20 min z przerwami na film ( spało się w trakcie reklam). Zastanawiam się czy nie wrzucać tutaj krótkich filmików z dnia... zapewnę już by dawno były gdyby nie to że nie mam programu :( już mówię na początku jeśli wrzucę filmiki to nie będą dostępne na YT. Nie ma to jak wkurzyć się na nauczyciela wtedy kiedy nie zapyta ciebie na lekcji na ocenę, chodzi o to że byłam 100% pewna że mnie zapyta i uczyłam się przez 1h historii zamiast na powtórzenie z biologii i wyszło na to że nawet o tym nie wspomniał :(. Może kiedyś bym się ucieszył gdybym nie była nauczona. Teraz piję herbatkę :* pa pa. I znowu moja ochydna  gęba (przepraszam twarz). 


                           





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz