poniedziałek, 24 lutego 2014

Pancakes

Hei kochani! Znowu poniedziałek jej!!!! Każdy się cieszy, bo coraz mniej dni do weekendu. Ja dzisiaj wstałam ze smutkiem bo słońce nie świeciło przez okno. Było dzisiaj na dworze chłodno, zimno i był mruz. Przez 2 h lekcyjne oglądałam film pt: "Zemsta" z klasą. Jest to bardzo męczący dzień bo niestety muszę skończyć uklad na w-f a dzisiaj zrobiłam 5 ósemek a jeszcze mamy do tego 4  :( /trwa minutę/ jest to bardzo mało .Wczoraj udało mi się oglądać LIVA na you tube byłam szczęśliwa bo to był pierwszy live mojej jednej z ulubionych vlogerek i blogerek. Nareszcie namówiłam mame na zrobienie PANCAKE -ów typowo anerykańskich .Wyszły pyszne, dawałam wszystkiego tak jak mi się podobało chodź robiłam je pierwszy raz. Jadłam je z nutellą, chodz bardzo chciałam usmażyć je wraz z jagodami ( ale ich o tej porze roku nie ma w Polsce). Jak narazie nie mam komputera swojego więc nie będzie jakiejś wielkiej zmiany na blogu typu hymn ... Stron, filmików itd. I to by było na tyle pa pa :*

         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz