niedziela, 4 maja 2014

HAUL: kosmetyczny

Hej kochani dzisiejszy dzien dosc szybko mi mija. Wybrałam się dzisiaj do Rossmanna i oto co kupiłam:

                                 

Krem nivea który widzicie poniżej to już sprawdzony przeze mnie produkt. Bardzo go lubie ja stosuje ten dla cery mieszanej i normalnej ale oprocz tego są dla cery wrażliwej, suchej. Cena 15 zł

Oba lakiery są z Lovely, uwielbiam je dzisiaj już je zastosowłam i są wspaniałe. Pędzelki są dobre a kolor intensywny czyli nie trzeba malować po 4x tylko po 2 i to cienkie. Kolory które wybrałam to są lekko piaskowe maja kolor granat i pomarańczowo-czerwony. Jeden bardziej na lato drugi na zime. Cena jak na tego typu lakiery jest rewelacyjna ok. 6 zł. 

ISANA- Zmywacz do paznokci jak to zmywacz niestety śmierdzi :). Ale zmywa dobrze cena ok. 3 zł -promocja

I na sam koniec płyn micelarny z ganiera. Od dawna szukałam tego płynu. Aż w końcu postanowiłam go kupić. Jeszcze go nie testowałam. Cena ok. 20 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz