sobota, 17 maja 2014

Birthday presents

Hei kochani ten post miał być wczoraj ale jednak nie znalazłam na niego czasu, gdyż byłam u Marty. W tym poście pokarzę wam co dostałam na urodziny. Tego jest ( jak dla mnie ) bardzo bardzo dużo. Bo to zaczynajmy :

Całość :) w pudełku w cupcaki 


Wybaczcie ze taka jakość zdjęcia ale jest poprostu już ciemno :). Jest to kupek z porcelany z silokonową przykrywka z małym dziubkiem. Kubek bardzo dobrze trzyma ciepło. 



Błyszczyki kokosowy. Na ustach wyglada ślicznie ale śmierdzi klejem zamiast pachniec kokosem. Jest to tak naprawdę rzecz z której nie jestem zadowolona. Przepraszam ta osobę która mi ten błyszczyk dała :*


Jest to odżywka do paznokci w markerze. Fajny gadżet do torebki.


Zestaw zdobień do stylizacji paznokci czyli to co ja uwielbiam.


Bardzo ładny naszyjnik - nieskończoność.


Gabeczki nasaczone tonikiem do demakijażu.



Pomadka która mam ale w kolorze różowym jestem zachwycona.


I nie mogło obejść się bez lakierów <3


Słonik  na szczęście :)


Maseczki :) już 2 użyłam <3


Korektor lakieru do paznokci czyli jeśli się położymy z jeszcze nie wyschnietymi do końca paznokciami i odbija nam się włosy to rano możemy to łatwo usunąć bez konieczności zmywania i malowania od nowa lakierem.


Postaram aby się nie zmarnowala :P

Zapach nie do końca przypadł mi do gustu jest to krem do ciała. 


Dezodorant w chustecze. 



Herbatki moja druga miłość :)

I to wszystko mam nadzieje ze podobał ci się post. Jeszcze raz przepraszam za jakość zdjeć :). 














1 komentarz:

  1. Najfajniejszy prezent dla mnie to ten sliczny naszyjnik, korektor na paznokci to super sprawa, ten kubek tez jest bardzo fajny i dobrze miec odzywke w markerze. A jakies szczegoly urodzin moze podasz...?

    OdpowiedzUsuń