czwartek, 15 maja 2014

Boring

Hej witajcie wreszcie już nie chce mi się pisać usprawiedliwień czdyż to są ostatnie tygodnie ( a dokładniej 23 dni bez sobót i niedziel w sumie kupa czasu a tak niewiele ) końca wystawienia ocen na koniec roku. Całe dni mam zawalone jak tu u mnie zwykle bywa zaraz będę uczyć się historii i biologii. Chce spać. I jeszcze mama jest na mnie wkurzona -.- . Po za tym jest wszystko ok. Kochani pada deszcz. Uwielbiam deszcz ale innych mogą na temat jego przejść dreszcze dlaczego? Bo to on jest głównym powodem powodzi w Polsce T.T . Nie jestem pewna ale czy pisałam że jestem wykończona. Mam ochotę schować się gdzieś zasnąć i spać, spać. Obudzić się potem i pójść sobie do KFC . Chcę wam pokazać co dostałam na urodzinki ale to może w piątek będzie ten post. Oto pare zdjeć:






I kolejny nudny post T T. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz