piątek, 2 maja 2014

Glass and lake

Hej kochani dzisiaj wreszcie zebrałam się w sobie i zajrzałam tutaj po dość dużej przerwie. Mam naprawdę bardzo dużo rzeczy o których moge pisać. Jest piątek- dzień w którym postanowiłam się wynudzić i odpocząć. Dlatego chodze w piżamce. Mama zrobiła mi z czego bardzo się ciesze moją ukochaną zupke :D. Ostatnio ( w tym tygodniu ) źle się czułam. Kręgosłup mnie bolał, głowa z niewyspania tak to jest jak się uczy dzień w dzień do północy i nie ma się czasu nawet na obejrzenie jednego filmu. We wtorek poszłam do okulisty po odbiór swoich nowych okularów jestem bardzo z nich zadowolona. Nigdy w okularach nie czułam się tak dobrze.

                                     

Wczoraj byłam nad jeziorem z siostrami i nie tylko. Wyszalałam się z Olą i dlatego dzisiaj kaszle. Ola mianowicie wszystkim wciskają to że ja ją zrzuciłam z mola jako pierwsza ale to ona zaczeła zamoczyła spodnie i trochę bluzke. Potem rzucałyśmy piłką, robiłyśmy dużo dużo zdjęć. 

        

                                          

                                       

         

                                 

Ostatnio spodobał mi sę pomysł na wieszanie zdjęć więc postanowiłam go zrealizować w moim pokoju: (super sprawa) 

      

      

Mam dla was dobrą wiadomość ! Jest już maj !!!! A to znaczy że już niedługo upragnione wakacje. Trzymajcie się ciepło :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz