wtorek, 25 listopada 2014

Mmm...

       


Hei, przez całą noc się budziłam co chwile, z jednej strony fajnie bo byłam przeszesliwa ze na zegarku widze 3... i mam jesze 2h snu. 

ostatnio nie mam czasu na nic. Chce zrobic jak najwiecej rzeczy ale mi sie nie udaje. Nawet juz mi sie nie chce użyć na powtórzenie z historii, bo tak bardzo chce spac. Po prostu to lubie i mam ostatnio fajne sny.

 I dzisiejszy dzien byłby spędzony naprawdę fajnie gdyby nie pan od w-f, ktory miał wyjątkowo kiepski humor. Na polskim oglądaliśmy film wojenny nie sądziłam ze mnie tak zaciekawi. W drodze do domu słuchałam sobie oczywiście one republic. 

❄️  <--- feel again  
ta piosenka najbardziej mnie dzisiaj urzekła ma fajny tekst, każdy najbardziej beznadziejny tekst dobrze brzmi po angielsku

                   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz