środa, 19 listopada 2014

When....


Hej, ostatni, ten tydzień, dzień był okej... Nic mi sie nie chce. Mam wszystkiego dosyć i jest zimno ❄️. Żartuje mam ochotę sb spac 15 godzin. Mam ochotę na... .Tak naprawdę pisze teraz bo nie chce mi sie uczyć, komu by sie chciało. Nie mam jakiegoś ciekawego tematu. Nigdy tak naprawdę nie mam. Po prostu mi sie nudzi. Juz jakiś czas temu była tutaj w Polsce u Karoliny moja koleżanka Beata. Nie wspomniałam tutaj w ogóle chyba o tym. Było bardzo fajnie, ale tylko 1 tydzień, mało, bardzo mało. 

I na święta sobie farbuje włosy ⛄️❄️🎄...na... Zobaczę.

I macie bez sensowny post :)

Żartuje.... Już sie wyrobiłam ze wszystkim, kłótnia na dobranoc była i mogę wam życzyć tylko kolorowych :*
Jest co prawdy mi zimno i marze żeby być niedzwiedziem bo one zapadają w sen zimowy. I to jest fajne tez tak chce! I pewnie niedlugo pierwszy snieg spadnie.
Mam nadzieje ze to nie bedzie jutro ale za pare tygodni... Niby zimą jest wszystko takie biale, puszyste, miekkie delikatne magiczne... Piękne, ale wedlug mnie ma MNIEJ wad niż zalet ale te wady PRZEWAŻAJĄ.
Żegnam sie a tu sie rozpisuje... Zdarza się. Pierwszy raz w tym tygodzniu kładę się tak wześnie :) 22:...
Kocham was (też żartuje przecież to logiczne) wprowadzam miłą atmosferę 🐻 Koolorowych jeszcze raz i mam nadzieje ze tu juz ostatni :)

Tyle razy napisalam 'żartuję' 

2 komentarze: