niedziela, 23 listopada 2014

One


Hei, dzisiejszy dzień był wyjątkowo krótki, nawet się nie obejrzałam a tutaj jest już 23... Jeszcze postanowiłam napisać posta. Dzisiejszy dzień był udany. Oglądałam cały czas jakieś gameplaye i to tyle, poszłam się wykąpać… i przekonałam sie do brania kąpieli, bo jakoś jej nie lubiłam, odzwyczaiłam się, strata czasu, ale bardzo przyjemna. Ale wciaż jestem jednak bardziej za braniem prysznicy. Jutro poniedziałek, czyli tak jak co tydzień. W szkole do 13 :) tak wcześnie. Dzisiaj w ogóle nie wychodziłam z domu, zła jestem ma siebie że nic pożytecznego nie zrobiłam, ale to nic bo było dzisiaj fajnie. Jeszcze obejrzałam sobie Piratów z Karaibów kocham ten fil, mogła bym oglądać go i oglądać, nigdy by mi się nie znudził. A Johny Depp jest wpaniały, świetnie odgrywa każdą role. I świetnie wygląda. Ide spać bo to jest jedna z niewielu rzeczy które uwielbiam... Ulubionych


❄️ <- piosenka którą dzisiaj najwiecej razy słuchałam głównie dlatego że nie chciałam zamoczyć telefonu, ostatnio mam fazę na ten zespół 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz