piątek, 24 stycznia 2014

My day

Jak tam ferie bo ja sie nie nudze dzisiaj np kupilam sobie nowe buty bo stare mi przemakały. Poszlam do Hausa i tam przechodze przez bramke i pip pip pip. Pani podchodzi i patrzy czy nic nie mam przyczepionego. Mówie pani ze to but bo dzisiaj je kupilam... Mialam racje. Pani cos zrobila zeby nie pipczal nastepnym razem :) Kupiłam tam również pare sweterkow pokarze je w nastepnym poscie. Dzisiaj byłam w subway bylo ekstra kupiłam tam sobie herbate o smaku mint i byla pyszna. Mniam ogólnie dzień miną mi dobrze. Najwiekszy ubaw z Karolina (jedna z moich kochanych przyjaciółek na zawsze bo keszcze jest Beatka która bardzo bardzo żadko wstawia coś na swojego bloga erisako.blogspot.com) miałam kiedy jakaś pani wychodziła z Hausa i pip pip okazało sie że miała przyczepiona bluzke do kurtki. LOL moze jak ja to opisuje to nie jest takie zabawne ale było :).Karolina u mnie nocuje wiec jest ubaw :D.

Cdn bo jeszcze pare fotek wrzuce 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz