piątek, 31 stycznia 2014

My blog

W sumie zauważyłam że tutaj pisze tylko o jakiś miłych rzeczach. Nigdy nie napisałam raczej o takich "gorszych dniach" gdzie wszystko mnie denerwuje jestem na wszystkich wkurzona, są one dość często. Jestem osobą która łatwo się denerwuje ale potem równie szybko odpuszczam. Rodzina mnie najbardziej irytuje. Z przyjaciółmi "nigdy" się nie pokłóciłam. Zawsze z Anką sie kłóce :P, alepoparudniach sobie odpuszczamy i wszystko wraca do normy. Staram być zawsze  sobą, w dzisiejszych czasach to dość trudne, bo wiele osób zakłada tzw. maski. Z rodziną są inni, a w szkole jeszcze inaczej się zachowują. Dla mnie jest to żałosne. Może większość moich znajomych uważa że ja również mam takich pare... No bo inaczj zachowujemy się z przyjaciółmi na mieście a inaczej na pogadance z dyrektorem. Wiem że jestem dziwna dlaczego?  Chciałam dla was nagrać jakiś filmik, ale się rozpraszłam, moja skrpeta weszła w kadr lub zacinałan sie i głupio to wyglądało. Odstawiałam jakieś tańce aż w pewnym momencie mama przyszła i sie zdziwiła WTF ?. Gadam sama do siebie już nie kontrolowanie, mówie co myślę, i jeśli coś wypsnie mi się nie tak na lekcji, jakiś głupi kom czy coś. Dzisiaj miałam taką sytuację że idę wyrzucić balsam i jestem na miejscu " Ciekawe czy to mój /chru pstr / tak mój" i w tedy mama "Kaja do kogo mówisz". Mam przerwe między jedynkami to jest dla mnie dziwne, osoby które tak mają są spoko  ♥. Kocham was pa :*

                                

                                               Zdjęcia Zuzy jedzącej jabłko z marchewką.
                                                               Musiało być kwaśne.
                                                                ♥ Jest kochana 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz