sobota, 25 stycznia 2014

Me me and Zuza

Nareszcie się dzisiaj wyspie :), bo Karolinka poszla do domu :(. Tak ogarnełam sie ok 14 i tak wyglądalam 


Już w moim nowym sweterku, zima za oknem -17'C zzzzimno a najgorsze jest to ze u mnie w pokoju jest zimno no nie jest -2'C ale 20'C jestem bardzo ciepło lubna :). Miałam obsesje kiedys na kolorowe spodnie, getry a teraz mam na swetry <3 jeszcze sie rymuje. Mam taka moja filozofie jesli cos przez przypadek sie komuś zrymuje to jest to bowiem prawda koniec kropka :) . Moja siostra dostała nie dawno czapeczke


Jest śliczniutka i na dodatek swietnie jej pasuje. Już umie piszczeć i robi to caly czas, obraca sie jeszcze kiepsko, ale z nią śmiałam się przez ok 10 min. :D 

Lol

 Xd 

Chciałam się wam pokazać w nowych sweterkach <3 ale juz mi sie nie chce ich ubierac wiec skończyłam reszte pokarzę wam jutro (w następnym poście jak mi bedzie sie chciało ) również to co sobie dzisiaj kupiłam :). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz