czwartek, 30 stycznia 2014

♥ All about me ♥

Postanowiłam w tym poście napisać troche o sobie. Nie wiem ile tego będzie 
♥ chodze do pierwszej klasy gimnazjum mam średnią jak na razie 5.0 cieszę się bardzo i mam nadzieje że pod koniec roku będzie równie dobra, jak każdy uczeń musi dostać przynajmniej jedną jedynkę. Moja babci mi kiedyś mówiła " Uczeń bez jedynki to jak źołnierz bez karabinu." Nie lubie się uczyć, mam parę sposobów które kiedyś pokarze. Na lekcjach zabardzo nic nie zapamiętuje może tylko na matematyce, fizyce. Muszę potem odrabiać zakegłości w domu. Chodzę do klasy mat-info ♥ Nauczyciele hymn... w większości raczj mnie lubią :). ♥ jak można mnie nie lubić ??? ♥  Noszę okulary, ostatnio nawet jestem z tego zadowolona, ale wole soczewki. Można powiedzieć że większość osób z klasy nawet nie wie, że w ogóle mam wadę wzroku. Dzisiaj przymierzałam taki ala kujonki. ♥ Często kupuję sobie jakieś kosmetyki zwykle to są lakiery do paznokci. Nie wiem dlaczego lubie zwłaszcza teraz je malować :/ Może dlatego że kiedyś miałam spory problem z nimi, przez jakiś czas w ogóle nie były obcinane ok. 4 lata teraz pewnie myślicie jak to, no tak, to że je cały czas obgryzywałam, miałam krótkie, wstydziłam się ich, używałam gorzkich lakierów ale one nawet nie pomagały :(. ♥ Jako mała dziewczynka byłam bardzo wrażliwa i teraz też jestem :) może tego teraz aż tak nie widać ♥ Mieszkam w bloku, jest całkiem ok ♥ Mieszkam z siostrą w pokoju ♥ Marzę o swoim własnym pokoju zawsze go chciałam. ♥

♥ Kocham Was DOBRANOC ♥

       


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz