wtorek, 31 grudnia 2013

New Year

Już pewnie wiele z was nie może się doczekać nowego roku 2014.Ja nie moge się doczegać szampana dzięcięcego piccolo <3. ... Dzisiaj w sumie jaką się nie szykowałam na nowy rok, wstałam o 6:30 rano tak jak zawsze :D cała brudna itp, przez czały dzień oglądałam filmiki na YT a potem grałam w grę "Transformice" na necie, dopiero ok godziny 19:00 poszłam pod prysznic ale w cale mi się nie chciało ale zato chciało mi się rzygać i takie tam. Ostatnio nocowałam u koleżnki a potem ona u mnie więc nie miałam zbytnio czasu wchodzić na bloga.. W sumie też przez moje lenistwo. Byłam na basenie H2O było bez nadziejnie tylko był basen  !!! Wiem że na basenie musi być basen i wgl ale zlikwidowali 1.Dżakuzi (nie wiem jak się pisze jackuzi? ) 2. Brodzik dla dzieci i sałne :( wtedy płaciło się 9 zł za 1.5h a teraz 8zł za 1h żal.pl D: Teraz jestem w łazience piszę tego posta i nic ciekawego nie robię. Zostało jeszcze 30min do New year !!!! Wiec sobie czekam :) ten post jest bez nadziejny w sumie o niczym nie piszę zmusilam się aby bo napisać... Wstawię następnym razem zdjęcia, fireworks itp. Jak ja się ubrałam??? Moj ulubiony gigantyczny, kolorowy sweter, podkoszulkę bronzową i vzarne getry :) czyli to w czym się najlepiej czuję :), CHCE PICCOLO!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz