czwartek, 12 grudnia 2013

Gimnazjum

"Na początku roku przyczepila sie do Kasi Agata. Kasia jej na początku nie lubiła ale z czasem traktowała ja za swoją prawdziwa koleżankę. Agata mówiła jej wszystkie swoje sekrety. Kasi sie nie podobało to, że Agata przeklina, chodzi na wagary ,/reszta to sekrety/ w październiku Agata powiedziała Kasi ze nie będzie sie z nią zadawać / działo to sie w szkole/ Kasia poszła sb od Agaty. Agata  sie złe z tym czuła więc zaczęła jej szukać z swoją  koleżanka Anastazją Znalazły ja na ławce przy obiektach sportowych. Agata mówiła ze Ona robi po to żeby ja chronić. Bo nie chce żeby Kasia sie zmienia a dokładniej :
- Ja sie bardzo przywiązuje do ludzi ciebie traktuje  za najlepsza przynaciolke  ale nie moge pozwolić żebyś sie zmieniła oczywiście na lepsze możesz No bo przecieszw gimnazjum wszyscy sie zmieniają. Poprostu ja przekilnam, obracam die w takim towarzystwie i jeszcze wagary. Mam na ciebie zly wplyw wiec musimy zerwac ta znajomosca- już Agacie łzy leciały a Kasia patrzyła w swój telefon -
- to ty sie przesiadasz czy ja? 
- niewiem ale...
- wiem wszystkie chłopaki mnie obgadują z klasy, dobra nie musisz robić takich scen nie możesz poprostu powiedzieć ze mnie nie lubisz, za chwile Anastazja cię bardziej polubi i ... Naprawdę wystarczy mi mój telefon i ściana jakoś tak podstawówke przerzyłam. wiecie ja już idę za 2 min dzwonek.- i tak przyspieszonym krokiem oddaliła sie od koleżanek. "

I CO WY O TEJ SYTUACJI MYŚLICIE NA MIEJSCU KASI LUB AGATY? 

At the moment



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz