sobota, 7 grudnia 2013

My day

Jutro ide z siostra do olimpu i przy okazji pojde do yogolandu juz nie moge sie doczekac. Uwielbiam mrozone jogurty. Przepadam za smakami nie wiem co to jest ale kolor maja zolty ,fioletowy , pomaranczowy ... A do nich dodatkiem to takie male platki z ziaren cos w stylu musli. Od jakis paru dni jestem uzalezniona od kawy (zbozowej) Inki <3 . Teraz najwiecej roboty w szkole bo ida swieta ... kazdy z pewnoscia nie moze sie ich doczekac. W ferie siedze w domu a moja sister jedzie na zimowisko 1-wszy raz. Ja nigdy nie bylam rowniez na zimowisku. Za zima nie przepadam wolalabym przspac ja jak niedzwiedz ale ubustwia mnie widok lekkiego puchwego sniegu na drzewach :) ale nie cierpie widoku sikow zwierzat na sniegu mam tez psa i on tez coprawdy sie zalatwia ale... Moja psinka dostala na Mikolaja dwie kuleczk kolorowe do jedzenia byla bardzo szczesliwa. Ogladalam przedchwila horror Rec byl poprostu spoko a ostatnio jednym z ogladanych horrorow byl film Mama -super warto obejrzec. Chciala bym poogladac horror gdzie wystepuje pan i kiedy on mruga to przyblizaja sie posagi ale najgorsze ze nie pamietam jak sie nazywa :( . Dobranoc ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz