sobota, 31 sierpnia 2013

Hi!!!

Dość długo nie pisałam ponieważ są to ostatnie dni do rozpoczęcia roku szkolnego więc chciałam sobie dodatkowo odpocząć. Jak zawsze przed takim dosyć ważnym dniem musiały mi wyskoszyć pryszcze oraz musiałam sie przeziębić. Oto moje sposoby na przeziębienie które stosuje  witaminy c oraz wapno, może syrop bo już zaczynam kasłać :(. Na trądzik:
-pasta cynkowa która wysusza skórę używam na noc bo gdy rano się obudzę to jest już do "dojrzałam" do kupienia w aptece.
-kosmetyki różne
- jeśli jest źle to para wodna z rumiankiem w garnku i pod ręcznik
-maseczki
Maseczka z jabłka do cery tłustej z trądzikiem

  • Duże kwaśne jabłko umyć i zetrzeć na tarce, dodać dwie łyżki stołowe miodu pszczelego i dokładnie wymieszać, dodać drobnych płatków owsianych (łyżkę lub dwie jako zagęstnik ułatwiający utrzymanie maseczki na twarzy) i wymieszać,
  • Nałożyć maseczkę na twarz i pozostawić na 10 - 15 minut
  • Zmyć twarz chłodną wodą
więcej na http://maseczki.8am.pl/index.php?go=domowe1. <- polecam 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz