środa, 14 sierpnia 2013

Cinema and Stare miasto - Lublin

Już jestem w łóżku trochę późno ale jak jestem na bloggerze to postanowiłam napisać posta:).
Cóż od czego zacząć ok... W te 2 godziny postanowiłam się pospacerować po parku saskim ale zastałam taką plakietkę:

Nie byłam zachwycona. Trudno...poszliśmy pochodzić sobie po Starym mieście co okazoło się dobrym pomysłem. Zwiedzałam se różne rzeczy mianowicie plac Litewski i jego fontannę, kamienice itp...

Cóż ta fontanna na razie  dobrze nie działa ale jest ok.










Film na którym byłam czyli "ILUZJA" nie okazał się łatwą magiczną sztuczką. Trzeba było się trochę przyjrzeć i pomyśleć, ale i tak wszystko jeden z aktorów wytłumaczył. Film ten wyjątkowo mnie zaciekawił oraz zainspirował do wymyślenia jakiejś sztuczki, ale o tym pomyśle później.

                                                         (tutaj powinien być film)


                  Zapraszam do obejrzenia a teraz good night!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz