poniedziałek, 2 lutego 2015

00:43

Ogladalam sobie teraz mojego bloga. Doszlam do wniosku ze jest on dla mnie. I tylko dla mnie. Po prostu pisze w nim rzeczy ktore sa dla mnie dosyc wazne i momenty ktore lubie sobie co jakis czas przypominac. Zmienilam sie i to widac. Niby tylko taki rok, ale jednak. Widac to wlasnie po moim blogu. Czesto zmieniam mojego bloga wyglad a to dlatego ze postanawiam sobie za kazdym cos nowego i w taki sposob minimalnie sie motywuje...

//Kiedy zaczytalam pisac tego "bloga" czy w sumie tak naprade moge go nazwac. Czy moze trafniejszym okresleniem tego bylby pamietnik? Chyba to też nie jest do końca to.//

//To jest takie głupie. Ludzie w dzisiejszych czasach boja sie byc soba. Najbardziej denerwuje mnie to ze osoby na korytarzu w szkole, kiedy jest cos smiesznego, ktoś opowie jakąś śmieszną historie, boja sie ŚMIAĆ, powstrzymuja swój śmiech, bo boją sie że wyjdą na dziwnych... I ze wszyscy beda sie z tej osoby wyśmiewać z tego powodu. To tez jest straszne. Brak tolerancji w dzisiejszych czasach wprowadza sie zycie. Nikt nie jest idealny to wiadomo. Nie jestes wstanie stanac przed lustrem i powiedziec ' jestem idealny ' ,albo macie pusta kartke i musicie wypisac swoje wady to zawsze jakies znajdziecie. Wiec jesli kogos macie wytakac palcami to sie zastanowcie//

//czesto zastanawiam sie dlaczego wszystkm idzie tak łatwo, osiagają jakies wybrane cele bez wysilku... Olewając wszystko, robiąc rzeczy zbędne, niepotrzebne. A i tak są nawet pół centymentra dalej ode mnie.//

// nie powinnismy przejmowac sie naszymi  porażkami bo za pare lat będziemy się z nich śmiać... Po co przejmowac sie złą oceną przeciez ja sie poprawi, bedzie nastepny rok, inne rzeczy do zaliczenia wazniejsze niz TO. //


...przegladajac stare posty szeroko sie usmiechalam jak nie smialam. Nie ktore to sa istne porażki haha ^^. No i konie :)

Nie mam aktualnego. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz