środa, 11 lutego 2015

@

Już dawno mnie nie było. Zrobiłam w tym czasie sporo rzeczy. Głupie jest to że na przyjemnanych chwilach czas płynie za szybko. Niektóre mogłyby trwać wieczność,prawie. Ferie 2 tygodnie to tak naprawdę nic. Co można zrobić przez ten czas? Przez pierwszy odreagowujesz od szkoły, przez drugi przygotowujesz się do niej psychicznie. Gdyby były 3 to by wszystko pięknie sie wpasowało. 

Dzięki pewniej osobie zaczęłam ubóstwiać serial 'Sherlock'. Rewelacja, kocham ❤️. Po pierwszym odcinku każdego wciągnie, jestem tego pewna (z resztą tak jak mnie). Musiałam obejrzeć go do końca, bo inaczej nie dał by mi spokoju. Czekam na następny sezon.

http://m.cda.pl/video/1551215d/Sherlock-_Sezon-1_-_Odcinek-1_


Dzisiaj byłam w kinie ze znajomymi na 'Dzień z życia blondynki'. Fajna komedia. Taka luźna, można się pośmiać. Poszłam też do fryzjera. Obcięłam troche z długosci. Mam teraz je pocieniowane i krótszą grzywkę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz