niedziela, 10 listopada 2013

today

co dzisiaj robiłam ?
nawet sie wyspalam bo wstałam ok 10 ale pózniej okazalo się że moja kochaną babcie karetka zawiozła do szpitala :( // a tak to zjadłam śniadanie obiad sama bo sie pokłóciłam :D no... 
a przez ten cały czas oglądałam filmiki na you tube o laminowaniu włosów czy cos takiego polega to na tym ze 3 łyżki żelatyny rozpuścić w 3 łyżkach wody a następnie po 7 min dodać pół łyżki odzywki do włosów następnie nałożyć na włosy potem odczekać 45 min i splukac woda tylko (dziewczyna je umyla szamponem ) nasze końcówki powinny być ładniejsze nie jest to niewiadoma jaka różnica ale jest i to zaledwie za 3 zł  zachwile wypróbuje i dodam zdjęcia następnie o ombre hair i o rozjaśnianiu włosów za pomocą miodu o co chodzi proporcje 1 do 1 miód z woda cos tam robi to jest robota dla cierpliwych osób łyżki miodu mieszamy z woda lub odżywka to przy okazji bedą nam sie regenerować jest to metoda wpeni bezpieczna nie uszkadzającego naszych włosów  wracając mieszamy nakładamy na włosy i trzymamy jak najdłużej sie da najlepiej zeby miód zawsze miał dostęp do wody o co kaman spryskujemy włosy czasami woda np. z zielona herbata która także dobrze odżywia włosy lub jakimś Olejkiem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz