poniedziałek, 4 listopada 2013

21:35-21:45

żadko wchodzę na czat-a na moim blogu ponieważ u mnie na tablecie z którego codziennie kozystam sie on nie otwiera. Droga Beatko  :D nie... ja zrobiłam dla jaj taka grzywke ręka zastanawiam czy sobie nie zrobic na prawdę. Nauczycieli mam spoko ale nie lubię: pani od Niemca , faceta od historii choć jego historie z życia bywają wzruszjące jak np. przeprowadzał jeże przez ulice, uciekał przed wojskiem jak i trenował psa, pani od matematyki postawiła mi 4 sama chciałam bo miałam szczęśliwy numerek który sie losuje codziennie i wypadło na mnie mogłam decydować czy napisze niezapowiedziane kartkowke czy pójdę do odpowiedzi. Lubię panią Polaka bo .... nie wiem ale wszystkich nauczycieli lubię ale panią od fizyki i chemii wręcz kocham bo sa spoko a panią od ang kocham bo stawia mi 6. :D 
Miłych snów i dobranoc

 pyszne ciacha z zszywka.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz