sobota, 29 sierpnia 2015

Hej, właśnie siedzę sobie na łóżku i odpoczywam, bo cały dzień robiłam naleśniki. Jedne zwykłe drugie czekoladowe. Nie sądziłam że to będzie dla mnie takie odprężające zajęcie. Ale jak na razie mam trochę dosyć patrzenia na nie.

Przepis dla zainteresowanych:  (ok. 40 naleśników jeśli chcecie ich mniej to zmiejszcie składniki o połowę)
4 jajka
3 szklanki mleka
2 szklanki wody mineralnej (gazowej jesli chcecie zeby były pulchniejsze)
3 szklanki mąki pszennej
+... ( możecie dodać jeszcze np.: cukier, cynamom, kakao)

Jajka ubić i dodać pozostałe składniki.



No i koniec wakacji, nie chce iść do szkoły, ale z jednej strony jestem strasznie ciekawa jak to będzie. Każda sytuacja ma swoje plusy więc może szkoła nie będzie aż taka tragiczna w tym roku. Choć bęzdzie strasznie dporo rzeczy w tym test gimnazjalny, bal, bierzmowanie...

Wszystko mam już prawie przygotowane jedynie co to prakuje mi plecaka, późno w tym roku załatwiam to wszystko ale jakoś presji nie czuje, bo z doświadczenia wiem że na początku i tak niewiele jest potrzebne.

Ostatnio zaczęłam oglądać serial Lie To Me (Magia kłamstwa) jestem bardzo z niego zadowolona, przyjemny, dzisiaj oglądam dopiero 4 odcinek.

To by było na tyle dobranoc.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz