piątek, 30 stycznia 2015

Embarrassing

Oto sobota, ferie, wolne. Czy sie cieszę? Chyba tak, ale jak na razie nie jestem do końca przekonana o tym. Dwa tygodnie to mało, bardzo mało i szybko zleci ten czas. Porobilam w ostatnim czasie wiele głupot o których najchętniej chce zapomnieć ale najpierw je sprostować. Z tego powodu strasznie sie stresuje. Jest mi z ich powodu strasznie głupio. Każdy popełnia jakieś błędy, ale ja jestem porażką. Z jednej strony jest to motywujące, ale najchętniej zakopalabym sie pod ziemie. Muszę ogarnąć ten bałagan. Cieszę sie ze jednak podchodzę do tego w taki sposob, zamiast miec ogromnego dola. Te ferie zapowiadają ciężka prace, mam nadzieje tylko ze nie odłoże wszystkiego na ostatnia chwilę. 


Jestem najbardziej rostargnioną osobą jaką znam. Muszę cos z tym zrobic mam tylko 2 tygodnie... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz