sobota, 14 czerwca 2014

13th Friday

Hej jak tam u was piatek 13 ? Bo u mnie dzień jak co dzień. Zaczął się jakby nigdy nic. Potem popadał deszcz ❤, potem wyszłam z domu do rossmanna :) i kupiłam lakiery do paznokci :) mamie się zachciało aby pasował jeden z nich do nowej sukienki :). Wychodząc z bloku już zauważyłam ślimaki na chodniku. Więc je szybko pozbierałam i odłożyłam w bardziej bezpieczne miejsce. Moze się wam wydawać dziwne ratowanie ślimaków, ale ja je jakoś bardzo lubię. Takie śmieszne zwierzaczki ❤. Potem jeszcze czarny kot mi przeszedł centralnie przed nogami. Ale ja w przesądy nie wierzę ale ten dzień wydał mi się pechowy, bo jeszcze zgniotłam 2 ślimaki T.T . I jeszcze omało co nie przejechał mnie samochód :) Yeey... Czego chcieć więcej :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz