czwartek, 23 lipca 2015

Hej, jak wam mija ten tydzień? Mi dość ciekawie wbrew paru pozorom. Codziennie gdzięś uda mi się wyjś ale te wypady nie są zbytnio interesujące no ale są ;). Nie mogę się doczekać sierpnia tyle się będzie działo.. eh aż mnie to przeraża. Jak na razie codziennie wieczorem oglądam seriale i to jest najlepsza rzecz jaką moge robić przed snem, jeśli mnie nie wciągnie, jak w przypadku Sherlocka i uda mi się zanąć.

Wakacje tyle na nie czekalam, myslalam ze to bedzie cos rewelacyjnego I bedzie trawalo dlugo. Eh no coz juz mija prawie pierwszy miesiac, spedzony dobrze ale jednak rewelacyji nie ma. Choc kurcze nie moge powiedziec hop zanim nie skocze, zostaje jeszcze tydzien w ktorym moze zdarzyc sie cos niesamowitego I moze ten miesiac bedzie taki jaki chcialabym zeby byl. Poczekam I zobacze :) jak na razie ide spac dobranoc.



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz