piątek, 1 maja 2015

Lepiej nie...

I juz po tygodniu, całe szczęście bo osoby z klasy zaczęły za bardzo dosłownie odbierać moje zachowanie wobec nich. No cóż najwyraźniej nie sa na tyle inteligentni... Z jednymi kontakty się polepszyły a z drugimi nie, ale jakoś nad tym wcale nie ubolewam. 

Dzisiaj byłam w Kazimierzu pogoda przepiekna, mam nadzieje ze sie tylko nie przeziebilam. 


Szczerze mówiac jest to zdjecie zrobione przez ta aplikacje Retrica. No i aplikacja nawet nawet, szału nie ma, ale naprawde sciagnelam sobie ja niedawno z tego powodu że mnie zaczęła denerwowac. Przy każdym zdjęciu na facebooku w dolnym prawym rogu napis "retrica".Eh... Inne podobne, lepsze aplikacje / programy nie istnieja? (Dla nieinteligentnych prawidłowa odp.: istnieją) 

W ostatnim czasie stałam się bardziej socjalna. Eh... Nic nie jest tak męczące jak bycie miłym dla innych... No, ale wszystko musi miec swoje powody, coś kosztem czegoś. I jeszcze przydałoby się coś optymistycznego: jest na tyle późno zeby normalne było położenie sie spac ( tak, siedziałam nad tym 15 min, tak, tylko to mi przyszło do głowy, tak, jestem bardzo optymistyczna osobą). 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz