poniedziałek, 8 grudnia 2014

Mmm...



Hej kochani, długo mnie nie było, ale ten tydzień był straszny. Poniedziałek,  wyorek gorączka i nie poszłam do szkoły za to w środę tak bo był sprawdzian z hostorii i dostałam z niego 4. Cały tydzień jakoś się nie najlepiej czuję, teraz mam kaszel. Nienawidze go. Źle mi się kojarzy. I były już mikołajki wreszcie, a śniegu jak nie było tak nie ma jescze. I niedługo przerwa świąteczna, potem ferie, ale przedtem 2 tygodzie ciężkiej pracy w szkole, bo nauczyciele muszą wszystko odkładać na ostatnią chwilę. Ale nic się nie da zrobić więc trzeba iść myślą aby przeżyć ten tydzień, a potem następny.  Jutro poniedziałek tak jak co tydzień. Trzeba wcześnie wstać i się uczyć i praktycznie nie ma czasu na nic miłego. Za jakiś czas koniec swmestru osobiście nie mogę się doczekać, aby móc wszystko zacząć od nowa. To byłoby na tyle pa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz