piątek, 26 grudnia 2014

Hymn


Hei, niedługo nowy rok 2015. Jak co roku wiekszac ludzi pisze sobie postanowienia. Bardzo mi sie to podoba, ale nigdy nic takiego nie robiłam. Postaram się zeby w tym roku cos wymyślec. I wam tez polecam. Szkoda ominąć taka okazje dlatego takiego posta pisze teraz, aby miec czas jeszce cos wymyślec. Jesli nie macie pomysłu to podam wam kilka przykładowych: 

-jeść mniej słodyczy
-siedzieć mniej na kompie
-odnowić stare przyjaźnie 
-poprawić oceny
-być bardziej pomocnym
-rozwijać swoje pasje 
-schudnąć 
-przytyć 
-mniej płakać
-stanę się poważniejsza,rozsądniejsza
-zacząć więcej książek czytać
-obejrzeć w końcu moje ulubione filmy 
-zacząc mieć dużo zainteresowań
-zmienić swój wygląd 

Jesli nam sie któreś nie uda spełnić to próbujmy dalej bo nie mozna sie poddawać. Choć wiele osób jest leniwych. Ja należę do takiej grupy. Rzadko kiedy mi sie cos chce. Jestem nie systematyczna. Łatwo cos mi sie nudzi. Ale jesli szybko widzę efekty mojej pracy to chce mi sie działać. 

Zaczęłam "cos robić z sobą" od początku tego tygodnia, oczywiście miałam 2 dniowy kryzys, ale całe szczęście czuje ze sie w końcu zmotywowalam. 

Wejdzie cb na różne strony z inspiracjami. One tez starsznke dużo dają. Dają chęci, motywacje, ale czas i środki musicie sobie znaleźć sami. Wy tez jesteście pewnie małe leniuszki i lepiej leżeć oglądając filmy, ale ileż tak można przecież w taki sposob czas szybko leci bezsensownie. Mozna by było w tym czasie zrobic o wiele więcej i byc bardziej  szczęśliwym.

                        
                                                                http://zszywka.pl
                       
                                                         http://www.kocham.im
                        
                                                           http://lookbook.nu
                        
                                      http://www.pinger.pl/szukaj/po_tagu/?t=inspiracje

Nie mowię ze oglądanie filmów jest złe, jest to tez cos wspaniałego. Wiele osób to interesuje. I to jest swietnie. I sen tez jest ważny, dzięki niemu odpoczywamy, daje nam siły do prawidłowego funkcjonowania w ciagu dnia, dlatego plan dnia trzeba sobie odpowiednio rozłożyć.

Nie chce mi sie dalej pisać (oznaka lenistwa), mam tyle do powiedzenia na ten temat ze po prostu masakra. To jest temat na którym bym chcętnie porozmawiała ale nie pisała, bo strasznie tego dużo, za dużo. 

Takie postanowienia to świetna sprawa. Warto cos z sobą zrobić. I poprawić swój wygląd, oceny, wszystko chcecie. Ggy ma sie dużo do roboty to jest sie szczęśliwszym. A gdy jest sie szczęśliwym to juz nic lepszego byc nie moze. 

Na chwile obecna kończę papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz