wtorek, 26 sierpnia 2014

Summer馃挌馃挌

Hej kochani wprawdzie juz troche o was zapomnialam... By艂am na koloniach 12 dniowych, ktore mi minely przerazajaco szybko. Nie mog艂am uwierzy膰 ze juz wraca艂am do domu. Na kolonii bylam w kontroli czysto艣ci, wszyscy mnie znali dlatego. Pogoda nam dopisywa艂a :). Mine艂y w bardzo mi艂ej atmosferze.

Niedawno by艂am w Niemczech, w Berlinie. 5 dni. Glownym powodem by艂 koncert IMAGINE DRAGONS kt贸ry by艂 niesamowity. Znajdowa艂o sie tam 10 tys ludzi. Koncert trwa艂 3 godziny, stalismy, strasznie mnie potem bola艂y nogi, ale bylam tak szczesliwa ze nie zwraca艂am na to zbytniej uwagi. W Berlinie strasznie spodoba艂y mi sie znajduj膮ce sie parki. Bardzo mi sie pododa艂o, widzia艂am sporo zabytk贸w kt贸rych kazdy musia艂 zobaczy膰 kto byl w tym miejscu. By艂am te偶 w Zoo, ktore bylo ogromne. Zwierzeta byly piekne :) 

Teraz juz jest koniec wakacje wiec szykuje sie do szkoly, szybko mine艂y... Niestety, ale nic nie da sie zrobi膰. Zdjecia wstawie pozniej... Pa








Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz