niedziela, 6 kwietnia 2014

Illnes

Hei kochani, już strasznie długo tutaj nie zaglądałam, ale to może nawet dobrze, bo lepiej czytać coś ciekawego niż " Dzisiaj wstałam o 16 i się wyspałam WOW. A potem zjadłam śniadanie kotleta i nie myłam zębów. :D''

No to może zacznę od tego, że jestem chora i nie byłam w szkole od środy. Strasznie bolała mnie głowa, było mi w nocy gorąco, nie mogłam złapać tchu. Rano po prostu cierpiałam, poszłam do łazienki wiedząc że do szkoły trzeba iść tym bardziej, że jeszcze żadnego dnia nie opuściłam i szkoda byłoby tego zmarnować, zaczęły mi się pojawiać ciemne plamki (tzw. mroczki) przed oczami i było mi nie dobrze. Okazało się, że mam temperaturę i wieczorem również więc nie poszłam w czwartek i w piątek, aby wykurować.

W sobotę był bardzo ważny dzień, miałam na sobie moją brzoskwiniową sukienkę, do tego kolczyki piórka i sweterek. Na nogach miałam beżowe buty.

        

       

       

Jadłam tego samego dnia pizze, która zamówiliśmy przez telefon. Była smaczna. W tym samym czasie oglądaliśmy film pt: "Czas na miłość" -wszystkim serdecznie polecam. A parę dni wcześniej obejrzałam LOL-fajny, młodzieżowy, bardziej dla dziewczyn, główną bohaterka jest Lola.
Kraina lodu -wiem jest to bajka dla dzieci przy której ja się dobrze bawiłam oglądając ją.
Monte Carlo- nie oglądałam, ale jest polecana przez siostrę koleżanki.
A wieczorem strasznie mi się nudziło chciałam pobiegać, ale Oli się nie chciało, więc zadzwoniłam do koleżanki z nadzieją, że może wyjść. I tak chodziłyśmy sobie do pory gdzie zrobiło się ciemno i zimno. W nocy nie mogłam w ogóle spać. Rano miałam okropny kaszel, nie mogłam oddychać miałam wrażenie, że za chwilę zwymiotuje jednym słowem masakra.

I to... tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz