czwartek, 17 kwietnia 2014

All week

         

Hei kochani ♥  długo nie pisałam, dzisiaj dopiero nabrałam większych chęci. Byłam znowu chora i kolejne zaległości. Osoby nieobecne nie powinny pisać kartkówek. Całe szczęście, że jest ładna pogoda.

      


Ostatnie dni były poświęcone nauce ale teraz mozna odetchnąć i odpocząć. Niedługo Wielkanoc a to oznacza sporo zdjęć i oglądania fi;mów, oraz parę zmian na moim blogu. Zastanawiam się czy ktoś jeszcze na niego wchodzi. Może gdybym robiła ...<piszcie w komentarzach propozycje>...  to by byliście bardziej zadowoleni. Czuje parę godzin spędzonych przed komputerem na blogu ale to nie pierwszy raz ♥. 

Dzisiejszy dzień prze siedziałam w domu leniąc się, nigdzie nie wychodziłam jedynie z psem. Lubie jak weekend zaczyna się w środę. 

         

                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz